Vi har en spännande framtid. Vill du också vara med?

Just nu har vi inga lediga jobb, men vi fortsätter att växa , så nya tjänster kommer att bli lediga framöver

Då kommer vi att söka dig som är ambitiös och vill vara med och göra något ganska unikt på ett intressant jobb där det finns gott om möjligheter.

Vi som jobbar här nu tycker du att det är roligt att bidra till andras utveckling och att själva utvecklas både som person och tillsammans med andra. Vi är alla med och påverkar och vi har en  Vgod kamratskap och positiv utveckling. Vi vill bedriva en verksamhet med hög kvalitet så att vi alla känner oss stolta.

Vi har fått det gamla stallet renoverat och nu bygger kommunen ett helt nytt stall. I slutet av 2018 räknar vi med att ha plats för 48 hästar i moderna stall och plats för cirka 700 ridande elever.

Just nu har vi cirka 30 hästar och ponnyer. Våra elever är nöjda och kön till ridskolan är lång. Många medlemmar bidrar ideellt med stort som smått och allt fler vill vara delaktiga.

Förutom ridskoleverksamheten så arrangerar föreningen tävlingar, har en mycket trevlig barn- och ungdomsverksamhet, fritidsledare och planerar mycket intressant och roligt framöver.

Det är en spännande framtid med en bra anläggning för både hästar, personal och elever vi har att se fram emot. Förutom de två moderna ridskolestallen kommer vi också att ha ett stall för personal och konvalescenter och på anläggningen finns också ett stall för nitton privathästar.

Vi har två ridhus, en uteridbana och fantastiska ridvägar på Järvafältet. Samtidigt är det lätt att ta sig till oss med bil, cykel och med allmänna färdmedel.

Vår verksamhet baseras på vår värdegrund som har fyra ledord: kvalitet, utveckling, långsiktighet och kamratskap. Du kan läsa mer om värdegrunden här.

Här kan du se vilka som arbetar här nu.

Uppdaterad: 14 NOV 2017 18:17

Det nya stallet byggs nu och skulle enligt planen vara klart för inflyttning i november 2018. Det är dock försenat så inflyttning kommer försenas en bit in på 2019.