Klubblokal

Välkommen till vår klubblokal en trappa upp till höger i gamla stallet! Förutom det mysiga kuddhörnet med TV på bilden ovan finns:

• Skåp
  • Omklädningsrum
  • Fritidsledarens kontor
  • Sittmöbler där du kan umgås, sitta och läsa, äta din matsäck, fika med kompisar med mera och här kommer vi förstås också att ha en del aktiviteter framförallt för barn och ungdomar.
  • Micro som du kan värma mat i
  • Kylskåp där du kan förvara mat

Klubblokalen är tillgänglig för alla våra medlemmar. Låt oss tillsammans vara rädd om detta genom att hålla städat!

Om du har några frågor så kontaktar du vår fritidsledare Annie som är ansvarig för klubbrummet på This is a mailto link

Pentryt i nya stallet

På övervåningen i nya stallet finns ett pentry med bord, stolar, micro, kaffebryggare, kyl och annat som gör att du kan förvara och värma mat och ta en fika. Kaffe och annat håller var och en med själv. Vi hjälps alla åt att hålla städat och diskat. Skor lämnar vi på bottenvåningen eller tar på oss skoskydd innan vi går upp.

Omklädningsrum

Dessa finns på övervåningen i nya stallet och är till för alla medlemmar. Det finns två rum med skåp, duschar och bastu. Även där tar alla sitt ansvar för att hålla städat och snyggt.

Uppdaterad: 05 JAN 2018 10:04