Bli medlem! - Järfälla RF - Ridsport - IdrottOnline Klubb

Bli medlem!

Välkommen med din ansökan om medlemskap i Järfälla Ryttarförening!

För 2018 är medlemsavgiften:

200 kronor för juniorer (t.o.m. det år man fyller 20 år)

400 kronor för seniorer

Familjerabatt finns. Avgiften är då 750 kronor för högst fyra personer med samma mantalsskrivningsadress.

Ny medlem

Fyll i ansökan här så kommer du inom kort att få ett mejl med bekräftelse på ditt medlemskap och en faktura att betala.

Mer information om medlemskapet och den försäkring som du omfattas av när du har erlagt din medlemsavgift.

Välj typ av medlemskap

Välj om du vill ta del av föreningens verksamhet som aktiv utövare eller endast ansöka om medlemskap i föreningen. För att utöva en idrott ska du markera kryssrutan för den idrotten under "Jag vill vara aktiv i följande idrotter". Det är möjligt att vara aktiv inom flera idrotter i föreningen, markera de du önskar vara aktiv inom.

Behandling av personuppgifter

Som medlem i denna förening kommer föreningen att behandla flertalet personuppgifter om dig. Detta för att föreningen ska kunna administrera sin verksamhet. Föreningen har ansvaret för att behandlingen av personuppgifterna är förenligt med gällande lagstiftning samt Idrottens Uppförandekod för behandling av personuppgifter. Ditt personnummer kan komma att samköras mot statens personadressregister (SPAR) för uppdatering av föreningens medlemsregister. Samkörningen genomförs för att fullgöra vår skyldighet att säkerställa att dina personuppgifter är uppdaterade och korrekta.

Om du har skyddade personuppgifter eller av andra särskilda skäl inte har möjlighet att uppge fullständiga personuppgifter, kontakta föreningens administratör för att ansöka om medlemskap.

Ange dina personuppgifter

Du är under 18 år, ange målsmans uppgifter