Klubbtävling i dressyr med maskeradtävling

Välkomna till 2019 års upplaga av Maskeraddressyren lördagen den 2 november, tävlingen där det trots namnet är frivilligt att klä ut sig.

Tävlingen äger rum lördagen den 2 november. Gemensamt staketbygge kl. 8.30 och första start ca kl. 9.30.

Domare är Isabella Mongelli.

Tävlingen är öppen för medlemmar från gul resp lila nivå samt privatryttare. Max 40 platser, först till kvarn gäller! Finns det plats kvar, öppnar vi upp för externa ekipage i en Pay&ride.

Valbara program:
LC:2(2015)
LB:1(2019)
LB:2 (2019)
LA:3(2013)

För högre program skicka information till Tävlingskommittén.

Anmälningstiden går ut fredag 18 oktober kl. 17.00

Inte nog med att en jury utser bäst utklädda ponnyekipage respektive hästekipage och individuella placeringar i ponny- respektive hästklassen enligt domarens bedömning på utförda ritter. Nytt för i år är även lagtävlingen! Lagen lottas fram, ponnyer och hästar blandat. Laget med högst sammanslagna procent vinner!

Kanske vill laget klä ut sig enligt liknande tema? Viktigast är i alla fall att vi har roligt tillsammans!

Kostnad:
Startavgift lektionsryttare 100 kr
Ponnyhyra 275 kr
Hästhyra junior 325 kr
Hästhyra senior 350 kr
Startavgift privatryttare 200 kr

Alla deltagare får en funktionärsuppgift under tävlingsdagen.

Till sin ritt kan man önska musik som passar sin utklädnad eller hästen, eller som du själv gillar och kan sjunga med i.

Efter anmälningstidens utgång skickas bekräftelsemail om erhållen plats i tävlingen samt info kring var, när, hur ni skickar era musikval.

Varmt välkomna!

Frågor? This is a mailto link

Välkommen att anmäla dig här!

Ångerrätt
När beställning eller bokning görs via e-post, webbformulär eller telefon så har du enligt distans- och hemförsäljningslagen (2005:59) rätt att ångra dig och avboka din anmälan eller ditt köp genom att meddela oss senast 14 dagar efter ditt köp.

Återtagande av anmälan
Förutom vad gäller ångerrätten enligt ovan är anmälan bindande. Om du återtar din anmälan efter att ångerrätten förfallit men innan aktiviteten startat så debiteras du för halva avgiften för det som du har köpt. Om du återtar din anmälan inom 48 timmar från att aktiviteten startar debiteras du för hela avgiften.

Meddelande om ånger eller återtagande ska ske till This is a mailto link

Uppdaterad: 11 OKT 2018 10:52 Skribent: Tävlingskommittén