Vi söker nya krafter till styrelsen

Inför årsmötet i februari 2020 söker vi några nya personer som vill engagera sig i arbetet med föreningen. Det finns flera intressanta roller. Kanske är något intressant för dig eller någon du känner?

Vill du engagera dig i framtidens verksamhet och tillsammans med andra entusiastiska personer aktivt verka för att behålla och vidareutveckla den fina verksamhet vi byggt upp under några år så att den drivs i professionell anda i enlighet med vår värdegrund, våra syften och mål?

Här finns en möjlighet för dig som vill göra skillnad inte minst för barn och ungdomar.

Du behöver vara villig att avsätta ett par timmar i veckan och kunna arbeta både självständigt och tillsammans med andra.

Vi söker framförallt dig som har kompetens inom något eller några av dessa områden:
ekonomi, information, utbildning och administration.

Styrelsen väljs av medlemmarna på årsmötet i slutet av februari. Den har sedan möten en gång i månaden och däremellan arbetar vi med olika saker, både enskilt och i arbetsgrupper som utses.

Styrelsen är ytterst ansvarig för hela föreningens verksamhet där ridskolan är en del. För att sköta driften av ridskolan har vi anställd personal.

Är du intresserad eller känner du till någon som kan vara det? Välkommen att höra av dig till valberedningens ordförande Annelie Johansson på This is a mailto link eller 0737124326. Du kan också prata med någon av de övriga valberedarna: Christine Andersson-Franek, Evelyn Cornwell, Katja Ritter eller Pierre Spiik.

Uppdaterad: 06 NOV 2019 09:36