Ridskolans dag 5 september

20 AUG 2021 13:36
Söndagen den 5e september kl 10.00-13.00 anordnar vi Ridskolans dag - en jättebra möjlighet att samlas inför terminsstarten och träffa vänner, bekanta, styrelsemedlemmar och personal!
  • Uppdaterad: 20 AUG 2021 13:36

Söndagen den 5e september kl 10.00-13-00 anordnar vi Ridskolans dag - en jättebra möjlighet att samlas inför terminsstarten och träffa vänner, bekanta, styrelsemedlemmar och personal! Vi följer självklart Folkhälsomyndighetens rekommendationer under dagen, aktiviteterna kommer vara utspridda så att vi kan hålla avstånd. Vi kommer att hålla till på hela området, ridhusen, baracken vid ridhusen och uppe vid stallen. Parkering sker nere vid ridhusen.

Ridskolans dag är till för dig – du är välkommen:

• för dig som bara vill ta en sväng förbi och kanske fika, handla på loppis eller gå en tipsrunda,

• för dig som vill träffa andra som rider eller har ridit på ridskolan eller bara har ett hästintresse,

• för dig som vill prova på ponnyridning, hästskokastning och käpphästhoppning,

• för dig som känner att du har idéer och tankar om föreningen och ridskolan är detta en jättebra möjlighet att träffa alla och prata.

Under dagen kommer flera aktiviteter att ske. Betalning sker via swish ej kontanter (Fika, Ponnyridning, Loppis). Vi bjuder på övriga aktiviteter.

Vi kommer att fotografera/filma under dagen för att kunna dela med oss av allt skoj i sociala medier. Vill du eller ditt barn inte vara med på bild, säg till oss när ni kommer så att vi vet.

Varmt välkommen - anmäl dig gärna i FB-eventet, klicka här!

Vill du vara med och hjälpa till med något eller har några övriga frågor maila till: This is a mailto link

Inlämning till loppisen kan göras dagen innan. Mer information om loppisen på Ridskolans dag finns här.

E-post: This is a mailto link

E-post: ridskolan@jarfallary...