Tack alla som deltog på Ridskolans dag

12 SEP 2021 19:33
Stort tack till alla som var med på Ridskolans dag den 5 september och gjorde att dagen blev så härlig!
  • Uppdaterad: 12 SEP 2021 19:33

Stort tack till alla som var med på JRF:s Ridskolans dag den 5 september och gjorde att dagen blev så härlig!

Vi hade besökare i alla åldrar och det gick bl.a. att prova på ponnyridning, käpphästhoppning och att kasta hästsko. Det fanns goda chanser att göra loppisfynd och att dra en vinstlott med fina priser från JRF:s sponsorer Ica Maxi och Hööks. Många gick också på vår tipsrunda och tog en fika ute i det fina vädret. Minst 87 personer deltog i tipsrundan och vi hade ännu fler besökare totalt under dagen.

Vi är så glada för att ni var med på Ridskolans dag och för att vi fick se många glada miner, hoppas att ni hade det trevligt. Extra stort tack till alla medlemmar i föreningen som ställde upp på olika sätt och vis, så att JRF med gemensamma krafter kunde arrangera den här dagen!

thumbnail_IMG_2125.jpg

Följ oss i sociala medier för att se mer:

E-post: This is a mailto link

E-post: ridskolan@jarfallary...