Drop in-ridning

Drop in-ridningen drar nu igång igen med start fredag 5 februari. Vi erbjuder plats för 8 elever/tillfälle! Du hittar bokningsbara tider och gör din bokning på minridskola.se

Börja morgonen med ett härligt ridpass!Vi har drop in-ridning för dig som kan rida i alla gångarter.

Ridbyxor, skor med klack och handskar behövs. Vi har hjälmar att låna ut men kan inte garantera att det alltid finns någon som passar.

Du behöver vara på plats i röda stallet trettio minuter innan ridpasset för att göra i ordning din häst.

Pris: 500 kronor

Betalning: Faktureras för betalning inom tio dagar.

Anmälan: Görs på minridskola.se

Avbokning: Fri avbokning fram till 48 timmar innan ridningen. Avbokning därefter debiteras till 100%. Avbokning görs genom att skicka ett mail till This is a mailto link

Har du ridit hos oss tidigare så har du sannolikt ett konto. Har du inte fått inloggningsuppgifter utskickade så klicka på "Hjälp vid första inloggning."

Har du inte något konto så börjar du med att registrera det.

Du kan anmäla dig till ett tillfälle i taget eller till flera direkt. Ytterligare tillfällen läggs ut efter hand.

Du behöver inte vara medlem för enstaka tillfällen, men från femte gången eller om du vill delta i andra aktiviteter i föreningen så behövs medlemskap. Det ansöker du också om på minridskola.se.

Parkering
Det finns ingen parkering vid stallen. Parkering finns på var sida om allén vid infarten till Säby gård i höjd med ridhusen. Det finns heller ingen vändplan vid stallen, så vi ber dig att undvika att köra bil upp till Säby gård då det framförallt innebär säkerhetsrisker med totalt cirka 60 hästar och många människor - inte minst barn - som rör sig på gården. Det är heller inte bra för den vackra miljön i naturreservatet.

Välkomna till oss, vi hoppas att du kommer att trivas och bli nöjd med våra fina hästar och vår duktiga personal!

Uppdaterad: 28 JAN 2021 09:06 Skribent: Ridskolan

E-post: ridskolan@jarfallary...