Jobba hos oss!

Vi söker

Ridlärare på heltid

Vi söker dig som är ambitiös och engagerad, har drivkraft och gott ordningssinne, får saker gjorda, är fokuserad, servicemedveten och flexibel samt gärna hittar lösningar på utmaningar och har god samarbetsförmåga. Du tycker om att bidra till andras utveckling och vill gärna själv fortsätta att utvecklas.

Du har utbildning som ridlärare lägst Svensk Ridlärare II (SLR II) eller är hippolog med ridlärarinriktning. Du har en mycket god pedagogisk förmåga, integritet och gott omdöme. Du vill arbeta med häst- och ridundervisning på olika nivåer och inom olika discipliner. Du har minst B-körkort och har du körkort/förarbevis så att du kan köra traktor och fyrhjuling är det ännu ett plus. Du är van att arbeta med dator och du är ordningssam. Du måste vara duktig på att uttrycka dig väl i både tal och skrift då du kommer att ha en hel del kontakt med våra elever.

Förutom ridskoleverksamheten så arrangerar föreningen tävlingar, har en mycket trevlig barn- och ungdomsverksamhet, fritidsledare och planerar mycket intressant och roligt framöver. Vår verksamhet baseras på vår värdegrund som har fyra ledord: kvalitet, utveckling, långsiktighet och kamratskap. Du kan läsa mer om värdegrunden här. https://www.jarfallaryttarforening.se/foreningen/Vardegrund/

För oss är det viktigt med hög kvalitet i hela verksamheten så att vi alla kan känna stolthet.

Tjänsten är på heltid och innefattar arbete på kvällar och helger. Även andra arbetsuppgifter än lektioner förekommer. Vi har kollektivavtal.

Välkommen med din ansökan till vår personalchef Anna Westlund Tholander på
This is a mailto link

Sista ansökningsdag är den 24 maj 2020 men intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Uppdaterad: 28 APR 2020 19:55