Årsmöten

Årsmöte

i Järfälla Ryttarförening

lördag den 5 december 2020 kl. 14.00

Mötet kommer att äga rum via Microsoft Teams och Easymeet. All information om det kommer att skickas ut ett par dagar innan mötet till samtliga deltagare som anmäler sig. Vi arrangerar mötet i samarbete med RF-SISU Stockholm.

Barn har ej rösträtt
Rösträtt har medlem som har fyllt 15 år om medlemsavgift för föregående eller pågående räkenskapsår har erlagts minst en månad före mötet. Föräldrar till barn som är medlemmar men själva inte är medlemmar är välkomna att delta på årsmötet. Föräldrar som önskar ha rösträtt löser eget medlemskap senast den 5 november genom att registrera sig på minridskola.se

Dagordning finns på vår webbplats under rubriken stadgar och kommer att skickas ut tillsammans med övriga handlingar till samtliga medlemmar senast den 28 november 2020.

Eventuella motioner ska vara styrelsen tillhanda på This is a mailto link senast den 14 november 2020. Tidigare insända motioner kvarstår såvida inte motionsskrivaren hör av sig och drar tillbaka den senast den 14 november 2020.

Anmäl ditt deltagande!
För att vi ska kunna genomföra detta så måste du som vill delta anmäla detta i förväg senast kl. 12.00 den 29 november 2020. Detta för att vi ska hinna säkra att alla får en plats i systemen. Därefter lägger vi till anmälda i mån av tid. Du gör anmälan på minridskola.se

Är du förälder och anmäler dig på ditt barns medlemskap så måste du under noteringar ange ditt namn.

Information från styrelsen

Årsmötesförhandlingar

Stadgar
Här finns föreningens stadgar:

Skriva motioner
Här kan du läsa mer om det.

Vad innebär det att vara med i styrelsen?
Här kan du läsa mer om det.

Vad innebär det att vara valberedare?

Uppdaterad: 08 JAN 2018 08:22