JRF 60 år

I år fyller föreningen 60 år. Vi hade tänkt att fira med ett evenemang på försommaren, men på grund av pandemin så kan vi inte göra det, men vi ser fram emot en möjlighet framöver.

Med en skattjakt som alla kan vara med i kan vi ändå fira tillsammans.

Skattjakt med fina priser

Häng med i vår skattjakt i flera delar som vi genomför under några veckor för att fira att vår fina förening fyller sextio år!

Skattjakten kommer att gå till så att det kommer att finnas olika sätt att tjäna poäng på olika sätt. Det kan vara allt från att ta en bild till kunskapsfrågor. Det går utmärkt för föräldrar att hjälpa sina barn. Nej, det är inte fusk, det är rättvist mot de vuxna. Men kanske kan det också bli en fördel för barnen ibland. Det känns mer rättvist, för trots allt är verksamheten främst till för dem.

Du svarar på så många delar du vill och ju fler du svarar på, desto fler poäng får du förstås. Även om du svarar på bara en så finns chans att vinna något.

Beskriv ditt bästa minne från föreningens verksamhet. Det kan vara gammalt eller nytt, nyttigt, tokigt, rart, roligt eller vad som helst. Vi vill samla på minnen! Alla som svarar får en poäng. De som skickar med en bild som har något med sammanhanget att göra får en poäng till.

Skicka ditt bidrag till This is a mailto link

Du kan skicka in bidrag så länge skattjakten pågår under några veckor, men ibland kommer vi att dela ut priser per delmoment. För del 1 är sista datum för att få ett sådant pris den 14 juni.

Framöver kommer vi att samla ihop minnen och bilder och publicera. Det blir roligt för alla att läsa och se bilder!

Del 2 kommer att publiceras här och på vår Facebook-sida. Håll utkik!

Uppdaterad: 29 MAJ 2020 10:17